Tuesday, February 13, 2024

i am not ok // ke

i am not ok

buyrun, nefret etmek istemiyorum, buyrun buyrun, başka, acı çekmek istemiyorum, başka, onunla beraber olmak istiyorum, başka, kafam güzel olsun, başka, başka bir şey istemiyorum, ruhun ihtiyaçları cüzidir,
ama i want all of it, not just some of it, bir saniye lütfen, hesaplarınıza bakalım, üzgünüz hesaplarınıza bloke koyulmuş, kim koymuş, faysal finans, sebep, faiz yiyormuşsunuz, bir de arada bir cocacola alıyormuşsunuz, valla para işlerine ben bakmıyorum, kardeşim bakıyor, dedim ona altına yatır diye, efendim altın da haram, ne bok yiyeceğiz, gümüş mü alacağız, bok dediniz, bu da günah, siz herhalde sonsuza kadar cehennemde yanmak istiyorsunuz, oluyor mu öyle, yanılabiliyor mu sonsuza kadar, yanılabilirsiniz, sonsuza kadar, hizmette sınır yoktur..
I want all of it -
All of it, all of it
Not just some of it
All of it
All of it

No comments:

Post a Comment

Dig Your Own Hole (Chemical Brothers)

dig your own hole (chemical brothers))) gömelim savaşları, adaletsizliği, kılıç darbelerini, envai türlü silahları gömelim yokedici kibirimi...