Saturday, December 30, 2023

Acıyı da Tıbba Havale Ettik Ya // ke

tonla hap aldım, hala acı çekiyorum, uyumak için de ilaç alacağım, klinikte doktor önce anneme özel bakımevine yatırın, böyle iki-üç yıl yaşar dedi.. belki de öyledir ama kovdular kadını.. yeni doktorum bir profesör.. acıyı da tıbba havale ettik ya.. çok acı çektim hayatımda ve güçten düştüm acıya karşı.. arada kanatlanıyorum, haz alıyorum çok fazla.. ah insan, netameli olmasa, dileğim insan boyunda olan duygular.. kendimi öldürecek kadar cesur değilim, annemi de düşünüyorum.. hatta birini de seviyorum.. uzaktan seviyorum, sen nasıl kızına kıyamıyorsan, ben de ona kıyamıyorum, kurmuş bir düş, jilet gibi dilimle yakınına yaklaşmıyorum.. doğru mu yapıyorum, kesinlikle hayır.. ama ilginç olan da yanlışmış zaten..
dank edeli on yıl oluyor, hadi sana şimdi dank etsin.. cılız da olsa bir ses çıkıyor arada sanattan.. arkamda devrik bir krallık..
bir tane ben yok, bir sürü ben var, bazılarıyla yaşıyorum, bazılarıyla ölüyorum ama her gün ölüyorum.. picassoyu pek sevmem ama yüzüm görüntüde normal.. kişiliğim görüntüde normal, parçalanmış, çarpık, ümit meselesini geçiyorum, pek insanca bir konu.. iyimserlik, kötümserlik.. bunları iplemeyen yanlarımla yaşayabiliyorum ancak..
bir kaç kere geberdim, ölmekten daha beter.. dünyaya reset atamıyorsan, kendine reset at, bu da yanlış, biliyorum ama ilginç olan yanlışmış zaten..

ke

No comments:

Post a Comment

Dig Your Own Hole (Chemical Brothers)

dig your own hole (chemical brothers))) gömelim savaşları, adaletsizliği, kılıç darbelerini, envai türlü silahları gömelim yokedici kibirimi...