Thursday, April 4, 2024

Biraz Özeleştiri // ke

Biraz özeleştiri yapayım, on yıldır uygarlık sorununa kitlendiğim için insan ilişkilerini, insan psikolojisini küçümsüyordum oysa o kadar olumsuzluk ekip o kadar olumsuzluk biçtiğim için yıllardır psikolojik düzeneğim altüst olmuş durumda.. evet, yaşadığımız dünyada, bir açıdan her şey insanı yaralayabilir.. kör girdaplarını ve çıkmaz sokaklarını yadsıyacak da değilim hayatın.. ama hiç mi yaşam adına söylenecek yeni şeyler yok, bir sürü var, hiç mi kadim şeyler yok, bir sürü var..

lütfen kendinizin, yaşamınızın, duyarlılıklarınızın, yeryüzünün iyi yönlerini de görün, lütfen kendinize zulmetmeyin..
geleneğin insanının yüzüne nur inerdi, modern insanın yüzü aydınlık olabiliyordu, postmodern durumda da yüzleri ışıklı insanlara ihtiyacımız var, buna gerçekten ihtiyacımız var bence.. gerçek orada bir yerde hazır değil, ona yönelerek onu biz yaratıyoruz ve o da bizi, bilincimizi.. interneti sınırlandırarak kullanıyorum, kotamı aşınca rahatsızlığım artıyor.. schopenhauer'in ruh yetingendir ve robert mussilin ruhun ihtiyaçları cüzidir sözünü severim.. bugün bir sürü yorum yazdım, bir sürü ileti okudum, bir sürü ileti paylaştım, yetemedim kendime, fazla geldim kendime..

ke

No comments:

Post a Comment

Dig Your Own Hole (Chemical Brothers)

dig your own hole (chemical brothers))) gömelim savaşları, adaletsizliği, kılıç darbelerini, envai türlü silahları gömelim yokedici kibirimi...