Wednesday, April 24, 2024

Evden Uzakta (KaosÇocukParkı) // Pınar Selek

Çocukluğumdan beri, evimi sevdim. o evin içindeki duyguyu, kendi başıma kalış-demleniş halini, güvendiğim, büyük aşk duyduğum insanlarla başbaşa kalmayı, birlikte yemek hazırlamayı, dünya ve bizim hakkımızda konuşmayı, benim için önemli olan anıları, nesneleri çıkarıp onlara bakmayı, sonra hazırlanmayı, bedenimi ve ruhumu bir sonraki güne hazırlamayı sevdim. Ama bir yandan da bu evin sınırlarını bildim. Kapının içeriye ve dışarıya başka türlü açıldığını, bizi içeriye alan duvarların kimleri dışarda bıraktığını da… Oraya hiç kapanmadım. Kendimi başka mekanlara, başka evlere, başka hayatlara, başka oluşlara alıştırdım.

Pınar Selek, Evden Uzakta (KaosÇocukParkı)

No comments:

Post a Comment

Dig Your Own Hole (Chemical Brothers)

dig your own hole (chemical brothers))) gömelim savaşları, adaletsizliği, kılıç darbelerini, envai türlü silahları gömelim yokedici kibirimi...